Dragon II >Przewodnik
Moc, Cechy, Gniew
2017/04/24
Moc i Cechy
Moc to wskaźnik siły postaci. Składa się na nią wiele czynników: siła samej postaci, bohaterów w formacji podstawowej i pomocniczej, wierzchowca, zwierzęcia, itp.
Każda postać i bohater posiadają Cechy, których wartości składają się na siłę bitewną. Są to: HP (wytrzymałość), Atak, Obrona, Kryt (krytyk – maksymalny atak), Anty-Kryt (obrona przed atakiem krytycznym), Blok (blokowanie ataku), Kontra (przełamywanie obrony typu blok), Anty-Kontra.
Moc całej formacji wyświetla się w panelu Formacja.
W zależności od rodzaju walk (PVP – walka gracz konta gracz lub PVE – gracz kontra system) niektóre czynniki mogą nie zwiększać naszej mocy.
Gniew
Obok pasku umiejętności dostępnych podczas walki znajduje się kula zawierająca wskaźnik gniewu. Każda umiejętność pochłania daną ilość gniewu, za wyjątkiem Cięcia, które dodaje 8 punktów. Gracz musi więc umiejętnie gospodarować gniewem, by móc korzystać z wybranej umiejętności w danej rundzie.
Cięcie daje 8 pkt gniewu. Gracz zyskuje też 4 pkt za każdym razem, gdy bohater w formacji użyje dowolną umiejętność (co daje +12 pkt w każdej rundzie).
Gniew początkowy możemy zwiększać, zbierając i ulepszając ekwipunek. Każdy komplet ulepszonego ekwipunku na postaci lub bohaterze daje po 10 pkt gniewu. Maksymalny gniew początkowy wynosi więc 40 pkt.