Zapamiętaj|Zapomniałem Hasła

Zaloguj się: facebook google

Dragon II >Aktualności

Aktualności

BOHATER

2017/04/24

Dragon II to strategiczna gra turowa ze złożonym systemem profesji. Postać główna, która stanowi główne źródło ataku, rekrutuje trzy rodzaje bohaterów i tworzy razem z nimi silną formację bojową.


Bohater Obronny (Tank): od lvl 15

Bohater obronny ma niezwykle ważną misję: chronić całą formację, a szczególnie postać główną. W tym celu bierze on na siebie większość obrażeń zadawanych przez przeciwników. Powinien być umieszczony na przodzie formacji i uzbrojony w sprzęt o potężnych właściwościach obronnych (pożądane cechy: HP, Anty-Krytyk, Blok, Kontra). Bohater ten zadaje też obrażenia, potrzebuje więc ekwipunku z cechą Ataku. Nie jest on mu jednak potrzebny w tym samym stopniu co głównej postaci. Istnieją różni bohaterowie tego rodzaju charakteryzujący się ciekawymi zdolnościami obronnymi.




Bohater wspomagający: od lvl 19


Zadaniem bohatera wspomagającego jest odwracanie negatywnych skutków ataku wroga lub zapobieganie im. Można to osiągnąć dzięki różnym indywidualnym umiejętnościom: niektórzy bohaterowie wspomagający nakładają ochronną tarczę na formację, inni przywracają utracone HP. Oprócz tego zadają niewielkie obrażenia przeciwnikom. Pożądane cechy wyposażenia tego bohatera to HP, Blok i Anty-Krytyk (ponieważ chcemy by jak najdłużej służył nam w walce).




Bohater atakujący: od lvl 31

Zabójcze zdolności bohaterów atakujących są niezwykle cenne w walce z mrocznymi siłami; mogą też dać istotną przewagę w starciach z innymi graczami. Istotne jest wyposażenie bohatera w sprzęt o wysokim wskaźniku ataku z cechami takimi jak Krytyk, Anty-Blok, Kontra. W dalszych etapach gry możemy kierować się indywidualnymi preferencjami przy wyborze bohatera po zapoznaniu się z wahlarzem możliwości, jakie prezentuje każdy z nich. Niektórzy są szczególnie pomocni w walce z wieloma przeciwnikami naraz; inni potrafią zadać druzgoczące pojedyncze uderzenie, nie dając przeciwnikowi szans na obronę.


 


EWOLUCJA czyli stopnie rozwoju


Każdy bohater (a także niektóre inne elementy gry) ma określoną „jakość” symbolizowaną przez KOLOR. Poniżej znajduje się przegląd jakości bohaterów od najsłabszej do najsilniejszej:

– Słaby (Biały)

– Zwykły (Zielony)

– Elitarny (Niebieski)

– Rzadki (Fioletowy)

– Wyjątkowy (Złoty)

– Epicki (Pomarańczowy)

– Legendarny (Czerwony)


Dzięki EWOLUCJI bohaterów można ich rozwijać ze słabszej fazy do silniejszej. Każda kolejna jakość oznacza nie tylko zwiększenie posiadanych już cech, ale czasem też otrzymanie zupełnie nowych zdolności.

Postać główna również jest rozwijana do kolejnych faz, ale w jej przypadku proces ten nie kończy się tylko zatacza krąg. W każdym kolejnym cyklu ulepszania Postać staje się coraz silniejsza, ale kolory powtarzają się – znowu otrzymujemy kolor zielony, niebieski itd.

Wcześniej:POSTAĆ
top